Hittil har jeg hovedsakelig kjørt med gjenomsaging, der jeg i et senere stadium tenkt å kappe til riktige dimensjoner men også til en viss grad blokk-saging. Hva ville du si er den største fordelen med kvarter-saging? Hvordan tørker du plankene dine for å unngå sprekker?