Fine bilder. Smart med dekslet over skruene, det må jo redusere risikoen for lekkasje betraktelig. Det hadde bare vært finere med en avrundet variant.
Bilde 2 ser ut til å være selvbærende uten treverk.
Fremax, har du firma eller er du mer i retning av uavhengig byggahus-stil som hjelpsom borger?
Dessverre ganske dyrt for litt aluminium profiler og gummi synes jeg. Lurer på om man kunne finne disse profilene hos alufirma og så kjøpe gummien separat. Jeg tror ikke på garantier og man må nok betale dyrt for disse fra etablerte firmaer.
Mvh.
/CC
Fine bilder. Smart med dekkplaten over skruene, det må jo redusere risikoen for lekkasje betydelig. Hadde vært finere med en avrundet variant bare.
Bilde 2 ser ut til å være selvbærende uten trelist.
Fremax, har du firma eller er du mer mot uavhengig byggahus stil som hjelpsom borger?
Dessverre ganske dyrt for litt aluminiumprofiler og gummi synes jeg. Lurer på om man kunne finne disse profilene hos alufirma og så kjøpe gummien separat. Jeg tror ikke på garantier og man må nok betale dyrt for disse fra etablerte firmaer.
Mvh.
/CC
Tror ikke det finnes så mange valg av dekkplate til tak, til vertikale fasader så finnes det utrolig flotte dekkplater i alle mulige utseender, men kan forske litt i det.
På de selvbærende systemet er profilen mye høyere, systemet som legges på limtre/stål har en profil likt bilde, men ikke nøyaktig som den jeg legger ved da jeg ikke finner det bildet når jeg søker.
Både og, studerer nå og gjør mest jobb for gamle kunder og bekjente, driver eget for å spe på Lånekassen.
Jeg forstår din følelse men når det gjelder glasstak der man ikke vil ha lekkasje, og det skal være isolert, så er egne løsninger dessverre veldig risikable. Men om man har veldig god forståelse for byggkonstruksjoner, kan planlegge og forstår hvordan forskjellige materialvalg fungerer sammen så er alt mulig.
Ja, aluminiumreglar beveger seg jo ikke slik som tre gjør, men jeg tenker at limtrebjelker er ganske formstabile sammenlignet med 45x220 regler.
Mvh.
/CC
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.