Hei, jeg holder på å rive en innervegg og har kommet så langt at jeg nesten bare har en regel igjen i taket etter veggen. Jeg vet ikke om det går an å fjerne den og tenkte å spørre dere hva dere sier. Huset er fra -58 og det er uisolert loft over med sagflis som isolasjon ovenfor reglen. Når jeg utsetter reglen for fysisk vold, regner det sagflis ned, noe som får meg til å tro at det kanskje er sagflis direkte mot den uten noen plate eller annet imellom. Hva tror dere? Over er gulv på loftet, så jeg kan ikke grave det bort og sjekke etter. Hvis det ikke går å fjerne, hvordan ville dere gjort for å minimere at den synes i taket. Legger ved noen bilder. En nærbilde av en nesten fjernet innvendig vegg med synlig treverk og et gjenværende stender i taket, omgitt av hvite flater. Riving av innervægg viser en eksponert takbjelke og delvis fjernet gipsplate med synlig isolasjon; elektriske kabler henger fra veggen.

Brøt opp en planke i loftsgulvet og det er som fryktet ingenting mellom bjelken og sagflisen. Tenkte å bryte opp en til og fjerne sagflisen, lirke inn en rupanel med byggplast. Flere tips om hvordan man får det pent mottas. Et annet spørsmål: tror dere 17mm rupanel er nok som gulv under stammer til kjøkken eller skal man ta 22? Hvorfor jeg spør er fordi målene stemmer utmerket med 17, men det krever litt triksing for å få 22.

Sist redigert:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.