Jeg bygger et drivhus som har fjell som underlag. Det er ujevnt, og på halvparten kommer jeg til å fylle opp med grus før jeg støper en plate inne i drivhuset. Trenger jeg å pusse Leca på innsiden av muren, eller kan jeg fylle på med grus direkte mot Lecablokkene? Har pussen noen funksjon utover å være en jevn overflate? Jeg vil helst kunne skyfle i grusen uten å pusse..... Utsiden pusser jeg senere - men samme spørsmål der for de delene som kommer til å ligge under overflaten. Jeg har et ca 30 cm mellomrom mellom muren og den omkringliggende plenen. Kan jeg fylle i grusen der uten å pusse?