Jeg skal bygge nytt til høsten og fasaden skal være pusset (trestolpekonstruksjon).
Jeg velger mellom Finja Iso-fin og Sto Classic, begge innfargede. Har fått indikasjoner på at Sto er noe billigere men samtidig noe tynnere.

Noen som har noen erfaringer / råd ??

Hva velger man ?

/Fredrik
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.