Jeg skal bygge nytt til høsten og fasaden skal være pusset (trestolpekonstruksjon).
Jeg velger mellom Finja Iso-fin og Sto Classic, begge innfargede. Har fått indikasjoner på at Sto er noe billigere men samtidig noe tynnere.
Noen som har noen erfaringer / råd ??
Hva velger man ?
/Fredrik