AnneFi
Jeg kanskje har verdens dårligste tålmodighet men fikk etter en uke svar fra det andre firmaet som solgte samme innredning. Jeg fikk et forslag uten prisopplysninger og han mente ikke at et skap på skinner var bra men syntes heller at vi skulle bygge på tre vegger. Ble oppfordret til å gi respons på forslaget, noe jeg gjorde, og sendte med bilder av hvordan garderoben så ut.
og siden onsdag helt dødt.

jeg vet at det ikke er så veldig lang tid men kan man ikke få et svar om at man skal tegne videre en gang til?

De fleste andre firmaene jeg har vært i kontakt med ellers pleier å høre av seg innen noen timer eller dagen etter. Selv om de ikke kunne svare på spørsmålet direkte har jeg fått svar at de skal komme tilbake til meg.

Begynner å bli innstilt på å bygge det selv.
Spart jo så sparsomt nok alle skuffeskinner på kommoden jeg kastet så der sparte man inn tusenlapper i så fall.

forstår bare ikke hvordan jeg skal kunne få sammen en garderobe fra gulv til tak der inne for man vil jo ikke kunne få skrudd den ovenfra eller nedenfra og jeg kan ikke bygge den liggende for da kan jeg ikke reise den.

skulle jeg skrive alt fra siden går det heller ikke for der er det en bue inn i garderoben og da kommer den ikke på plass.

er jeg dum som ikke kommer på en løsning eller?

AnneFi
Nå har jeg iallfall sittet og tegnet på et eget forslag med Ikeas stammer.
Må først bygge en sokkel av MDF (hvilken tykkelse?) og fylle rommet med skuffer.

To PAX 75 cm i bredde på hver side av veggen etterlater et hull på 30 cm i midten.
Tenker på å fylle opp dette med sånne skuffer om det er mulig
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20110154/

Må bygge inn ekstra sidevegger slik at støvsugeren får et eget rom og deretter sette hyller i rommet som blir igjen til høyre.
Har lett etter nedfellbar klesstang å sette selv i den høyre garderoben, men vet ikke hvilken belastning man skal bruke.
Har funnet opp til 12 kg. Høres litt spinkelt ut til jakker, eller?
Ellers får det bli en ekstra stang på den vanlige for kortere jakker.
Hva tror dere?
garderobikea_zps48410851.png

Får man spørre hvor du kjøpte lampen din på 3-bensstativet?

Samboeren vil ha en lik! :)

AnneFi
I Åstorp har Living Story. Gamla BOSSON eller Vinkingland utførsel emellan åt så jeg har kjøpt den der før jul for 750 kr (for å være ærlig så tok de feil betalt i kassa så 600 kr) grossistpris er 3000kr ifølge de som jobber der men jeg vet ikke hvor man ellers kan kjøpe.

Jeg falt pladask. Skal bare finne en plass for den :)

AnneFi
Jeg kan jo faktisk Rope ut hvis jeg blir informert om når neste lagerutsalg er, og har vi flaks selger de den da med, så kan jeg kikke ned og kjøpe den til dere :)

• Liker
Enk Projektet
  • Laddar…
AnneFi
Begynner å nærme seg å handle materiale til garderobene.

Vurderer MDF 19 eller 16 mm
Finnes jo også melaminbelagt spon.

Hva anbefales. Sponet slipper jeg male og kommer i riktig dybde. Bare kappe på lengden men samtidig er det vel dårligere å spikre, bore og sage i?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.