14.598 lest ·
35 svar
15k lest
35 svar
Planlegge og bygge en dyp garderobe med oppbevaring på skinner
Ikke cellplast på både inn- og utsiden.....
Angående hyller som kan dras ut...typ som skuffer eller lignende kanskje....skal se om jeg finner et bilde......
Angående hyller som kan dras ut...typ som skuffer eller lignende kanskje....skal se om jeg finner et bilde......
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 718 innlegg
Aha men vi skal jo ha jakker og sånt der inne hvordan fungerer det da? Garderoben er ikke heller på samme nivå som resten av gulvet og det kommer til å ligge en list i bunnen som Ikeas skyvedører skal henge på.
Kanskje det finnes noe her som kan brukes....
http://gardelux.se/produkty/garderobsinredningar/
http://gardelux.se/produkty/garderobsinredningar/
Okei. . Dere kan glemme det siste spørsmålet. Tretex skal bort med tanke på at en plate allerede er nede etter en diskusjon mellom meg og samboeren.
Jeg trodde det var vindsperre bak, og han sa at det var isolert.
Det ligger en plate? Mot veggen, men vi vet ikke hva det er.
Som en pose med noe i?
Hvite tynne tråder og glass?
Noen anelse om hva jeg snakker om?
Jeg trodde det var vindsperre bak, og han sa at det var isolert.
Det ligger en plate? Mot veggen, men vi vet ikke hva det er.
Som en pose med noe i?
Hvite tynne tråder og glass?
Noen anelse om hva jeg snakker om?
Et tips er å målbestille skyvedører, type Pelly, (finnes f.eks på Cheapy eller Bygghemma.se) og sette i åpningen. Da får du dører som passer nøyaktig fra gulv til tak.
Blir veldig dyrt.GillarAttFixa skrev:
Prøver å holde meg til et budsjett renovering og Ikeas dører koster 1300 med skinner.
Har regnet litt på det og slik ser det ut.
Dere får gjerne skyte inn om jeg har regnet dårlig
jeg synes selv at jeg har regnet høyt så det er bra om dere merker noen feil
gips for to yttervegger på totalt 6,5 meter 1000 kr
Lister og dørkarmer 500 kr
Maling, sparkel og evt vev 2500 kr
Trelast og lekter til garderobe og evt om nytt stenderverk trengs til gips 600 kr
Gulv 2000 kr
skyvedører ikea 1300 kr
7900 kr
Hadde håpet å klare meg på 10000 kr inkl garderobeinnredning men det tror jeg ikke
Det ser ut som gammel glassvullsisolasjon. Klør noe alldeles enormt, og hvis man rører i det så støver det veldig mye også.
Jeg har revet bort adskillige kvadratmeter i mitt barndomshjem. Ser ut til å ha vært et vanlig tilleggsisolasjonsmateriale før i tiden.
Ta det bort hvis du vil ha det bort, ellers gjør det vel ingen skade om det får bli igjen.
Jeg har revet bort adskillige kvadratmeter i mitt barndomshjem. Ser ut til å ha vært et vanlig tilleggsisolasjonsmateriale før i tiden.
Ta det bort hvis du vil ha det bort, ellers gjør det vel ingen skade om det får bli igjen.
Har hørt fra meg til gardelux. Veldig overkommelige priser om man sammenligner med hva man må betale på Ikea, men de gjør ikke arbeid utenfor Göteborg.
Har ikke fått svar etter at jeg spurte om man kan få det sendt for å montere selv.
Har forsøkt å komme i kontakt med et annet selskap med samme system nærmere meg, men uten resultat :/
Har ikke fått svar etter at jeg spurte om man kan få det sendt for å montere selv.
Har forsøkt å komme i kontakt med et annet selskap med samme system nærmere meg, men uten resultat :/
Endelig har jeg fått svar etter å ha kontaktet hver eneste centimeter av produsentens forhandlere i Sverige.
Skal få et forslag i morgen. Håper det blir til en fornuftig pris.
Har fått en liten setback i økonomien samtidig. Blitt litt lurt av et økonomiforvaltningsfirma. Og penger vi trodde vi kunne ta ut i februar er ikke tilgjengelige før om 20! År. Dyr leksjon man måtte lære der. Bite sammen og begynne å spare et annet sted.
Skal få et forslag i morgen. Håper det blir til en fornuftig pris.
Har fått en liten setback i økonomien samtidig. Blitt litt lurt av et økonomiforvaltningsfirma. Og penger vi trodde vi kunne ta ut i februar er ikke tilgjengelige før om 20! År. Dyr leksjon man måtte lære der. Bite sammen og begynne å spare et annet sted.