Når jeg bygde vår vedbod gjorde jeg veggene i "omvendt" låspanel....... 
Brukte 22x145. Satte først panel på utsiden og lot det være ca. 90 mellom hver. (Hadde regel opp veggen horisontalt med 45x45) Satte så lokkene på innsiden. Fikk på denne måten en suveren ventilasjon og beskyttelse mot regn.
Brukte 22x145. Satte først panel på utsiden og lot det være ca. 90 mellom hver. (Hadde regel opp veggen horisontalt med 45x45) Satte så lokkene på innsiden. Fikk på denne måten en suveren ventilasjon og beskyttelse mot regn.
Klikk her for å svare