S stahre87 #1 Medlem · uppsala · 64 innlegg 2 jul 2024 kl 11:16 stahre87 Medlem uppsala 64 innlegg 2 jul 2024 kl 11:16 #1 Hei, er det en dårlig idé å kjøre liggende panel på stående eksisterende? Tenker at luftspalten blir det jo? #panel
Hei, er det en dårlig idé å kjøre liggende panel på stående eksisterende? Tenker at luftspalten blir det jo?
Globetrot #2 Huseier · 4 806 innlegg 2 jul 2024 kl 11:25 Globetrot Huseier 4.806 innlegg 2 jul 2024 kl 11:25 #2 Om den stående begynner å bli gammel, råtten? Så bytt til samme. Kronglete og dyrt å søke byggetillatelse for panelbytte.
Om den stående begynner å bli gammel, råtten? Så bytt til samme. Kronglete og dyrt å søke byggetillatelse for panelbytte.
H heimlaga #3 Medlem · Österbotten · 11 447 innlegg 2 jul 2024 kl 11:27 heimlaga Medlem Österbotten 11.447 innlegg 2 jul 2024 kl 11:27 #3 Jeg som byggmester avskyr slikt lag på lag renovering. Det blir sjelden bra i lengden
S stahre87 #4 Medlem · uppsala · 64 innlegg 2 jul 2024 kl 12:05 stahre87 Medlem uppsala 64 innlegg 2 jul 2024 kl 12:05 #4 Globetrot skrev: Om den stående begynner å bli gammel, råtten? Så bytt til samme. Kronglete og dyrt å søke byggetillatelse for panelbytte. Hvordan frisk som helst, tørr ja. Byggetillatelse, hva e det?
Globetrot skrev: Om den stående begynner å bli gammel, råtten? Så bytt til samme. Kronglete og dyrt å søke byggetillatelse for panelbytte. Hvordan frisk som helst, tørr ja. Byggetillatelse, hva e det?
P Plupp 405730 #5 Anonym 2 jul 2024 kl 12:06 Plupp 405730 Anonym 2 jul 2024 kl 12:06 #5 Drit i byggetillatelse om du skal ha samme utseende..
S stahre87 #6 Medlem · uppsala · 64 innlegg 2 jul 2024 kl 12:09 stahre87 Medlem uppsala 64 innlegg 2 jul 2024 kl 12:09 #6 H heimlaga skrev: Jeg som byggere misliker sånt der lag på lag renovering. Det blir sjelden bra i lengden Utvikle gjerne hvorfor, hva det medfører i lengden som ikke er bra?
H heimlaga skrev: Jeg som byggere misliker sånt der lag på lag renovering. Det blir sjelden bra i lengden Utvikle gjerne hvorfor, hva det medfører i lengden som ikke er bra?