Hei, er det en dårlig idé å kjøre liggende panel på stående eksisterende? Tenker at luftspalten blir det jo?
 
  • Rød trevegg med stående panel, et vindu med blomster speilet, og en grå malebøtte, en lykt på terrassen.
Om den stående begynner å bli gammel, råtten? Så bytt til samme. Kronglete og dyrt å søke byggetillatelse for panelbytte.
 
Jeg som byggmester avskyr slikt lag på lag renovering. Det blir sjelden bra i lengden
 
  • Liker
Joak og 3 andre
  • Laddar…
Globetrot Globetrot skrev:
Om den stående begynner å bli gammel, råtten? Så bytt til samme. Kronglete og dyrt å søke byggetillatelse for panelbytte.
Hvordan frisk som helst, tørr ja. Byggetillatelse, hva e det? ;)
 
P
Drit i byggetillatelse om du skal ha samme utseende..
 
  • Liker
stahre87
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Jeg som byggere misliker sånt der lag på lag renovering. Det blir sjelden bra i lengden
Utvikle gjerne hvorfor, hva det medfører i lengden som ikke er bra? :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.