Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Det hĂžres ut som han er dum i hele hodet. Hva heter idioten og firmaet hans? Vil ikke risikere Ă„ ansette tullingene.

Jeg synes selve det tekniske spÞrsmÄlet egentlig er helt sekundÊrt. Hvis det ikke er en veldig stor feil, hadde jeg kuttet kontakten direkte og skrevet navnet hans her.
Jeg sier jo det 😏 ĂžstervĂ€rns bygg i Ängelholm. Jobber sammen med SjöstrĂžms bygg nĂ„. Og han er likadan

• Liker
Farstatjej90
  • Laddar…
S
Vanskelig Ă„ melde pissig holdning til ARN.
Ta ut en besiktigelsesmann som skriver en protokoll pÄ renovering. Det kan du bruke i ARN for de vil bare se pÄ fakta og det du sender inn til dem.

Jeg synes fortsatt at du ikke skal kalle ham masse stygge ting selv om du mener det er sant. Det blir bare dÄrlig stemning i trÄden og det gagner ikke deg for vi andre tar deg mindre seriÞst.

• Liker
Mats_R og 18 andre
  • Laddar…
S
E Evalarsson36 skrev:
Jeg sier jo det 😏 ĂžstervĂ€rns bygg i Ängelholm. Jobber sammen med Sjöströms bygg nĂ„. Og han er likadan
Om du navngir enkelte firmaer og kaller dem fornÊrmende ting pÄ den mÄten sÄ kan det anses som Êrekrenkelse.

• Liker
UffePlÄtis og 8 andre
  • Laddar…
Farstatjej90
S sinuslinus skrev:
Vanskelig Ä anmelde dÄrlig holdning til ARN.
Ta ut en besiktigelsesmann som skriver en protokoll pÄ renovering. Det kan du bruke i ARN for de kommer bare til Ä se pÄ fakta og det du sender inn til dem.

Jeg synes fortsatt at du ikke skal kalle ham masse stygge ting selv om du synes det er sant. Det blir bare dÄrlig stemning i trÄden og det gagner ikke deg for vi andre tar deg mindre seriÞst.
Jeg synes at hvis man oppfÞrer seg dÄrlig kan man forvente det samme tilbake. Jeg har ingen sympati for idioter. Øye for Þye.

• Trist
  • Liker
MONTREAL og 1 annen
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Om du navngir enkeltpersonforetak og kaller dem for krenkende ting slik sÄ kan det anses som bakvaskelse.
Bakvaskelse kan bare rettes mot virkelige personer, ikke bedrifter

• Liker
Roger Fundin og 3 andre
  • Laddar…
Jeg synes at om man oppfÞrer seg dÄrlig kan man forvente det samme tilbake. Jeg har ingenting til overs for idioter. Øye for Þye.
Man kan ogsÄ vÊre den sindige personen som baserer beslutning og konsekvens pÄ fakta og la personangrep vÊre utenfor.

• Liker
MONTREAL og 10 andre
  • Laddar…
S
Jeg synes at hvis man oppfÞrer seg dÄrlig, kan man forvente det samme tilbake. Jeg har ingenting til overs for idioter. Øye for Þye.
T tergo skrev:
Ærekrenkelse kan bare rettes mot virkelige personer, ikke selskaper
T tergo skrev:
Ærekrenkelse kan bare rettes mot virkelige personer, ikke selskaper
Jo, enkeltpersonforetak kan anses vĂŠre det samme som privatpersonen.

• Liker
MONTREAL
  • Laddar…
E Evalarsson36 skrev:
Ser mange som har montert bare under lokkene. Er det feil?
Ja

• Liker
UffePlÄtis og 1 annen
  • Laddar…
Farstatjej90
FlugfiskarniJĂ€mtland FlugfiskarniJĂ€mtland skrev:
Man kan ogsÄ vÊre den sindige personen som baserer beslutning og konsekvens pÄ fakta og la personangrep stÄ utenfor.
Mange lider av at de aldri kan si ifra. Slappfisker kalles de iblant. Det er ikke noe etterstrebelsesverdig Ă„ alltid vĂŠre "sindig" som du sier.

Noen ganger skal man sette grenser. Jeg har heller verdighet og integritet enn at du og likesinnede oppfatter meg som "sindig".

• Liker
Rotekopp og 3 andre
  • Laddar…
Mange lider av at de aldri kan si ifra. Pingler kalles de noen ganger. Det er ikke etterstrebelsesverdig Ă„ alltid vĂŠre "sindig" som du sier.

Noen ganger skal man sette grenser. Jeg har heller verdighet og integritet enn at du og likesinnede oppfatter meg som "sindig".
Min mening er at man kan si ifra uten Ă„ gĂ„ pĂ„ personangrep og kalle personen i spĂžrsmĂ„let ”dum i hodet”, det gĂ„r an Ă„ uttrykke seg pĂ„ en mer hensiktsmessig mĂ„te om man ikke er fornĂžyd med noens handlinger.

• Liker
UffePlÄtis og 9 andre
  • Laddar…
Farstatjej90
Min mening Àr at man kan sige ifra uten Ä gÄ pÄ personangrep og kalle personen i spÞrsmÄlet "dum i hodet", det gÄr Ä uttrykke seg pÄ en mer passende mÄte hvis man ikke er fornÞyd med noens handlinger.
Det er kjempebra og sÄ er det sikkert for deg men om en mannlig hÄndverker spÞr en kvinnelig kunde "er det din kk?" SÄ er svaret "dra til helvete jÊvla idiot" og ikke "nÄ ville jeg sette pris pÄ ..blablabla".

Du fÄr gjerne mÞte slike sinnssyke uhÞfligheter hvordan du vil men jeg har ingen tÄlmodighet med slike personer. Jeg kan tillegge at jeg sjelden havner i konflikter men nÄr det gjelder gubbslem har jeg satt en og annen pÄ plass gjennom Ärene.

• Liker
nrkrogeri og 12 andre
  • Laddar…
E Evalarsson36 skrev:
Ja lock er presis det. Ja montere bak vindsperre er jo bullshit og bare en mÄte for han Ä komme unna og si at dette begriper ikke du lille jenta. Vurderer faktisk Ä anmelde til Arn. For at han har sÄ pissig attitude
Du virker Ă„ ha ganske pissig attitude selv....

• Liker
MONTREAL og 7 andre
  • Laddar…
Hammarskallen Hammarskallen skrev:
Du virker ha rett pissig attityd selv....
Hva baserer du det pÄ?

• Wow
UffePlÄtis
  • Laddar…
Min mening Ă€r att man kan sĂ€ga ifrĂ„n utan att gĂ„ pĂ„ personangrepp och kalla personen i frĂ„ga ”dum i huvudet”, det gĂ„r att uttrycka sig pĂ„ lĂ€mpligare sĂ€tt om man inte Ă€r nöjd med nĂ„gons agerande.
Vad tycker du jag ska kalla honom dÄ? NÀr det inte gÄr att diskutera med en mÀnniska och allt Àr bara suck och pust och stön. Man gör inte fÀrdigt jobbet och nÀr man dÄ fÄr en pÄpekan att detta mÄste vi fixa fÄr till svar . Hur tycker du jag ska lösa det? Hela tiden och dessutom gÄr in pÄ kundens privatliv sÄ har jag inte nÄgot annat förslag

• Liker
Anna_H
  • Laddar…
E Evalarsson36 skrev:
Hva synes du jeg skal kalle ham da? NÄr det ikke gÄr an Ä diskutere med et menneske og alt bare er sukk og stÞnn. Man gjÞr ikke jobben ferdig, og nÄr man da fÄr en pÄpekning om at dette mÄ vi fikse, fÄr til svar. Hvordan synes du jeg skal lÞse det? Hele tiden og dessuten blander seg inn i kundens privatliv, sÄ har jeg ikke noe annet forslag.
Selv om personen sier rare ting til deg, mÄ du vel ikke "kalle" ham noe? Avbryt arbeidet og be ham dra sÄ trenger du ikke kaste bort energi pÄ en slik person.

• Liker
MONTREAL og 6 andre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.