ClasseClas
E Evalarsson36 skrev:
Les igjen. Spørsmålet var hvordan blikket skal sitte. Og at jeg mistenker at min snekker prøver å lure meg. Har ikke ansatt noen snekkere for å diskutere hvordan noe skal sitte. Jeg trenger ikke skrive hele min livshistorie for å få svar på et spørsmål 😏
OK, så da er spørsmålet om overblikk et trådemne og der har du fått svar. Dine overblikk er ikke korrekt montert selv om man kan se den typen av montering her og der.

Dine kommentarer om at snekkeren eventuelt lurer deg er da gjenstand for en mulig ny tråd som er helt atskilt fra hvordan et overblikk skal monteres?

• Liker
Evalarsson36 og 1 annen
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas skrev:
OK, så da er spørsmålet om overblekk et trådtema, og der har du fått svar. Dine overblekk er ikke korrekt montert selv om man kan se den typen av montering her og der.

Dine kommentarer om at snekkeren eventuelt lurer deg er da gjenstand for en mulig ny tråd som er helt adskilt fra hvordan et overblekk skal monteres?
Akkurat 👏 endelig noen som leser. Takk

E Evalarsson36 skrev:
Det er et eksempel Helge 😏 det er ikke virkelighet. Det er jo opp til hver enkelt hvorfor de vil gjøre en forandring. Man kanskje bytter farge på huset og vil ha en annen farge på metallet f.eks. Jeg har ingen plan om å bytte noen beslag. Ikke akkurat nå i alle fall
Dette er så forvirrende. Hva vil du ha hjelp med?

J J_K_H skrev:
Hva er forvirrende?

E Evalarsson36 skrev:
Hva er forvirrende?
Tror du burde lese dine egne innlegg for de svarer på det spørsmålet.

• Liker
Box of rain og 1 annen
  • Laddar…
Langt innlegg...

Bygger hus nå og har ikke vindsperre, men gips, skrudde på 45/45 lekter for panelet men tok bort midlertidig og festet platen mot gipsen og tapet deretter mot gipsen (faktisk gjort det samme i varmelageret der jeg har vindsperre). Tanken er at eventuell vanninntrengning i panelet medfører at vannet renner ut på blikket og ikke inn i vindusrammen. Enkelt å gjøre. 45/45 skrus deretter tilbake på passende høyde over blikket slik at panelet sitter riktig.

Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Det jeg ikke forstår er at det virker mye vanskeligere å montere bak vindsperren, og min erfaring med sånt her er at håndverkeren vil ta en snarvei. Men dette synes å innebære mer og ikke mindre jobb.

Det er kanskje fortsatt noe informasjon som mangler her.
Løpende regning?

J J_K_H skrev:
Hun vil eliminere risikoen for å eventuelt få en følelse av at noen kar kanskje ved en mulig anledning tenker å kalle henne "lille gumman".

• Liker
MONTREAL og 1 annen
  • Laddar…
Tror trådskaperen følte seg beseiret og forlot forumet..🤷‍♂️

T trojlee skrev:
Tror trådskaparen følte seg beseiret og forlot forumet..🤷‍♂️
Nope har bare ikke fått varsler om at dere har fortsatt å gjette dere til hva jeg skriver.

Box of rain Box of rain skrev:
Hun vil eliminere risikoen for å eventuelt få en følelse av at noen kar kanskje ved en mulig anledning tenker å kalle henne "lille gumman".
Les bedre

T trojlee skrev:
Tror trådskaparen følte seg beseiret og forlot forumet..🤷‍♂️
Dessuten er man tydeligvis troll hvis man svarer på hva dere skriver. Litt vanskelig balansegang faktisk

ClasseClas ClasseClas skrev:
OK, så da er spørsmålet om overbeslag et trådemne og der har du fått svar. Dine overbeslag er ikke korrekt montert selv om man kan se den typen av montering her og der.

Dine kommentarer om at snekkeren eventuelt lurer deg er da gjenstand for en mulig ny tråd som er helt atskilt fra hvordan et overbeslag skal monteres?
Fantastisk at noen kan lese. Takk 👏

Du fikk svar allerede i innlegg #2 og deretter gjentatte ganger så du ser ikke ut til å kunne ta inn og akseptere fakta.

T trojlee skrev:
Du fikk svar allerede i innlegg #2 og siden gjentatte ganger så du ser ikke ut til å kunne ta inn og akseptere fakta.
Og dere ser ikke ut til å være lesekyndige heller. Jeg har IKKE ansatt en masse snekkere for å sette inn vinduer f.eks. 😉 Jeg har svart på en masse feilaktigheter og ikke særlig mange av dere har sagt at dere vet at de sitter feil fordi dere har utdanning innen området heller.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.