A AndersS skrev:
Men de bildene viser jo ikke hva noen har gjort nylig, må være xx år siden det ble satt panel og overblekk!

Det må være en trolltråd?
Eksakt. Gamle 2-glassvinduer og fôrplanker samt blekk som har sittet i 20 år....er nok en troll-tråd 🤔

M martinradbo skrev:
Jeg mener bare at man ikke skal sette platen på den måten.
Har ingen anelse om det er et gammelt eller nytt bilde, ditt eller noen andres hus. Bare at det er feil montert.
Det var mitt spørsmål jeg la opp i går! Takk, da vet jeg! Da får jeg rette opp i det når panelet skal byttes. Eller om jeg blir millionær så jeg kan få hit et firma.

A AndersS skrev:
Men de bildene viser jo ikke hva noen har gjort nylig, må være xx år siden det ble satt panel og overblekk!

Det må være en trolltråd?
Hvem har sagt at det skulle være nytt?? Les ordentlig!

E Evalarsson36 skrev:
Hvem har sagt at det skulle være nytt?? Les ordentlig!
Trolltråd, ny bruker og mange merkelige innlegg.🤣

A AndersS skrev:
Trolltråd, ny bruker og mange rare innlegg.🤣
Jeg har gjort et 1 innlegg 😉

T trojlee skrev:
Eksakt. Gamle 2-lags vinduer og foringsbord samt beslag som har stått i 20 år....er nok en troll-tråd🤔
For alle har nybygg i dag?

T trojlee skrev:
Exakt. Gamle 2-glassvindu og fôring samt blekk som har sittet i 20 år....er nok en trolltråd🤔
Herregud panelet ble byttet 94 hvor ofte må man bytte panel?

T trojlee skrev:
Eksakt. Gamle 2-glassvinduer og listverk samt beslag som har sittet i 20 år....er nok en troll-tråd🤔
Og vinduene er laget for typ 12 år siden

E Evalarsson36 skrev:
Jeg har gjort et 1 innlegg 😉
En tråd og 44 innlegg😃

Da kan du gjerne forklare hva snekkeren har gjort for arbeid på dine vinduer?

Farstatjej90
M MONTREAL skrev:
Vi har bare hørt hva den ene siden mener, med tanke på måten å uttrykke seg her kan det finnes holdningsproblemer på begge sider?!
Hvilken oppførsel ville rettferdiggjøre det vi har hørt om i tråden?

A AndersS skrev:
En tråd og 44 innlegg😃
Beklager. Trodde man skulle svare. Skal slutte med det. Pleier ellers være trollvarsel å ikke svare

T trojlee skrev:
Da kan du gjerne forklare hva det er snekkeren har gjort for arbeid på vinduene dine?
Jeg har ikke sagt at han har gjort noe med vinduene mine! Eller? Han sier at blikket sitter feil og det var mitt spørsmål.

Farstatjej90
A AndersS skrev:
Trolltråd, ny bruker og mange rare innlegg.🤣
I så fall noen som synes seksuell trakassering er noe man tuller med. Altså en idiot eller muligens et barn.

• Wow
  • Liker
UffePlåtis og 1 annen
  • Laddar…
Så du har tatt hjem en snekker for å spørre om platen sitter riktig? Forstår ikke helt hva du vil ha ut av dette mer enn å svartmale en bedrift?
Platen sitter feil på dine vinduer..

• Liker
UffePlåtis og 1 annen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.