Hei,
Jeg bygger med OSB pluss 13mm gips. Ser ut til å fungere bra så langt. Vurderer å forsterke ytterligere der kjøkkenet skal være. Er det noen som har erfaring med slikt?
Hør her JRG, det var noen dyre OSB plater må jeg si. Jeg betalte 91 pluss moms for mine (Beijer). Med tanke på at det går med en del, blir det jo litt utfordrende å spare.