Hei,

Jeg bygger med OSB pluss 13mm gips. Ser ut til å fungere bra så langt. Vurderer å forsterke ytterligere der kjøkkenet skal være. Er det noen som har erfaring med slikt?

Hør her JRG, det var noen dyre OSB plater må jeg si. Jeg betalte 91 pluss moms for mine (Beijer). Med tanke på at det går med en del, blir det jo litt utfordrende å spare.
 
Jeg reagerte også på prisen.
Vi har OSB, mye fordi den var billigere enn plyfa.
På den har vi 6mm gips (fordi vi bestemte oss sent for OSB-en, så det var hva vindusforingene m.m. klarte av).

Og vårt kjøkken er skrudd i det.
Har sittet i to år i alle fall...
 
Ikke se på stykkprisen - ta inn priser på alt du trenger på en gang, for eksempel en hel pall med 50 plater. Med volumkjøp kan den dyreste leverandøren plutselig bli den billigste....
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.