Sitter primærprofilene på riktig nivå så ville jeg nok ikke synes at det er noe større inngrep å sette opp stål ved øvrige festepunkter.
Synes absolutt at du skal legge litt kjærlighet på det, det blir lettere og bedre for deg til slutt.

• Liker
kest og 3 andre
  • Laddar…
Ja, det finnes jo allerede regler. Da spiller det ikke så stor rolle hvor rett laget ovenfor er, det er bare å shimse mellom med passende biter ved stålreglenes innfestinger så de blir rett i forhold til hverandre.
Eller har jeg gått glipp av noe?

• Liker
johel572 og 1 annen
  • Laddar…
I den situasjonen hadde jeg også lagt litt arbeid i å putte inn masonittbiter eller tilsvarende slik at det blir så rett som mulig. Typisk situasjon hvor det er verdt å satse på forarbeidet, så blir alt så mye enklere etterpå.

• Liker
Trattkantarell
  • Laddar…
useless useless skrev:
Ja, det finnes jo allerede regler. Da spiller det ikke så stor rolle hvor rett laget ovenfor er, det er bare å shimse mellom med passende biter ved stråle-reglenes innfestninger slik at de blir rett i forhold til hverandre.
Eller har jeg gått glipp av noe?
Ja det var det jeg var inne på :) blir litt pusling for å få det rett, men føles prioritert. Takk for svar :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.