Hei,
Bor i en brl og siden innflytting har det vært et hull/sprekker i veien. Se bilde nedenfor.
1. Synes dere at det er brl-foreningen som burde stå for dette eller meg selv?
2. Om jeg burde stå for det. Hvordan ville dere reparert det?
Takk for svar!
Daniel