Hei,

Bor i en brl og siden innflytting har det vært et hull/sprekker i veien. Se bilde nedenfor.

1. Synes dere at det er brl-foreningen som burde stå for dette eller meg selv?

2. Om jeg burde stå for det. Hvordan ville dere reparert det?

Takk for svar!
Daniel
 
  • Sprukket vegg ved gulv med flassende maling og eksponert materiale. Gult parkettgulv i forgrunnen.
Det er selvsagt du som skal stå for det, og jeg ville sparklet med gipssparkel etter at jeg har fjernet skruer og det som er løst. Skaden har oppstått når noen har brutt bort gulvlisten.
 
Ja sett dit en bit ferdigmalt list så synes skaden knapt. Inne i din leilighet ansvarer du for prinsipielt alt.
 
T topmount skrev:
Ja sett dit en bit ferdigmalte list så skaden knapt synes. Inne i din leilighet ansvaret du for prinsipp alt.
Stemmer ikke, det man har ansvar for er i prinsipp bare overflaten og selvfølgelig å ikke forårsake skade.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.