titanium #1 Medlem · 689 innlegg 5 mar 2005 kl 20:58 titanium Medlem 689 innlegg 5 mar 2005 kl 20:58 #1 Jeg skal tette igjen en ny vegg og lurer på om jeg kan slå gulvregelen direkte på gulvgipset eller om jeg må kutte bort gipsen akkurat under regelen for å komme ned på spongulvet? Med andre ord, er gulv-gipsen et tilstrekkelig stabilt underlag?
Jeg skal tette igjen en ny vegg og lurer på om jeg kan slå gulvregelen direkte på gulvgipset eller om jeg må kutte bort gipsen akkurat under regelen for å komme ned på spongulvet? Med andre ord, er gulv-gipsen et tilstrekkelig stabilt underlag?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 394 innlegg 5 mar 2005 kl 22:10 MathiasS Medlem Stockholm 37.394 innlegg 5 mar 2005 kl 22:10 #2 Hvis det er en ikke-bærende vegg du bygger, ser jeg ingen problemer med å plassere den på gulvgipset.
Hvis det er en ikke-bærende vegg du bygger, ser jeg ingen problemer med å plassere den på gulvgipset.