6.258 lest ·
18 svar
6k lest
18 svar
Noen med erfaring med dette?
EnkProjektet, det du skriver høres ikke særlig bra ut...
Men, jeg antar at det ligger mye i det du skriver. Dessverre.
Men, hvordan i all verden undersøker jeg alle andre radiatorer og rør frem til disse??!
Mange rør er jo dessuten skjulte, i vegg, gulv osv.
Men, jeg antar at det ligger mye i det du skriver. Dessverre.
Men, hvordan i all verden undersøker jeg alle andre radiatorer og rør frem til disse??!
Mange rør er jo dessuten skjulte, i vegg, gulv osv.
Jeg hadde demontert radiatoren og deretter satt plugger på rørene. Så saget jeg av radiatoren med en vinkelsliper for å sjekke tykkelsen på godset som en stikkprøve. Det kan jo være en punktskade hvis du har flaks.
Hold også deretter øye med trykket i varmesystemet. Må dere ofte fylle på vann så indikerer det en lekkasje.
Hold også deretter øye med trykket i varmesystemet. Må dere ofte fylle på vann så indikerer det en lekkasje.
jo. det kan være så. når ett element rammes så. dog tror jeg det større risiko at elementene rammes mestEnk Projektet skrev:
Nå har jeg latt sveise elementet og det ser ut til å holde tett. Man satte dessuten elementet under 2 kilos trykk i over et døgn, uten å oppdage flere svakheter/hull. Så, nå krysser jeg fingrene for at dette tiltaket var det rette. 
Klikk her for å svare