S
VW Transporter skrev:
Forstår ikke hvorfor limtrebjelken skal måtte være 8 m lang? Utenfor gavlene gjør den jo ingen nytte.
for en del limtrebjelker er 8 meter. men så kan jo ta den i rett mål også.
 
S
J0naz1 skrev:
har tilgang til noen plater gratis. Så mye trevirke tror jeg ikke jeg har over. Korte biter for å lage fagverk av kan jeg også få gratis.
Limtre 90x400 bør rekke ellers 90x450...er snøsone 2.5.

Jeg lar hanebjelken stikke ut som opplegg for sperrene ytterst..
ikke bruk restebiter som konstruksjonsvirke. selv om du limer og skruer etter alle kunstens regler.
kjøp ferdig bjelke. det tjener du på i lengden.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.