Jeg tror en Lecabjelke er "Donald Duck" i ditt tilfelle, bruk en H-bjelke eller lignende. (jern)
Du må også sørge for at lasten kan bæres av veggene H-bjelken ligger på.
Lecabjelke i all ære, men den tåler vel 3 MPa fra fabrikken, og bør jo ikke skjæres av for å holde disse MPa.
Tro meg, du vil gråte mange tårer hvis huset ditt begynner å "bevege seg", så bedre føre var.
Mvh jawen