Hei!

Vi har en fasade av brun grovhugget tegl som vi vurderer å endre. Alternativet har vært å male eller slammes hvitt. Hvis man slammes, gjør man det direkte på teglet eller må man "nett" før og er det noen som har oversikt over hva det koster per m2?
 
Graver litt og fant dette spørsmålet! Interessant spørsmål som ville vært interessant å få svar på!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.