Hei!
Vi har en fasade av brun grovhugget tegl som vi vurderer å endre. Alternativet har vært å male eller slammes hvitt. Hvis man slammes, gjør man det direkte på teglet eller må man "nett" før og er det noen som har oversikt over hva det koster per m2?