L
Hei!

Må fikse fôret rundt loggiaen/balkongen. Akkurat nå lekker det inn vann over fôret som jeg mistenker har runnet inn bak masonitten som sitter på innsiden.

Er det noen som har en pen løsning? Har prøvd å google bilder av lignende konstruksjoner, men har ikke funnet noe.

Hva jeg tror er det originale fôret vises på bildet mellom den nye panelen. Huset er etterisolert.

Mvh
Jonas
 
  • Skadet treverk rundt loggia som viser sprekker og avflassing, omgitt av ny paneling på et etterisolert hus, med blå himmel i bakgrunnen.
  • Rødt trehus med åpen balkongdør, skadet panel over loggia, ledninger synlige, delvis skygge.
L
Ingen som har et tips?
Kanskje bare er å kjøre med masonit igjen og forsøke få det bedre og tettere enn den forrige eieren lyktes.

Vurderte å sette noen plater over kledningen omtrent som overbeslaget (heter det så?) over vinduene. Men vet ikke om det går an å få til pent...
 
Forstår ikke helt konstruksjonen men stenkbleck er aldri feil.
klipp slisser i blekket bruk høyresaks til venstre side for å få øvre plater til å legge seg over den nedre og motsatt på andre siden for den del som går ut over fôret.
ovenfor klipper man også og legger en slett plate utklippet til riktig radius.

Protte
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.