Hei!
Må fikse fôret rundt loggiaen/balkongen. Akkurat nå lekker det inn vann over fôret som jeg mistenker har runnet inn bak masonitten som sitter på innsiden.
Er det noen som har en pen løsning? Har prøvd å google bilder av lignende konstruksjoner, men har ikke funnet noe.
Hva jeg tror er det originale fôret vises på bildet mellom den nye panelen. Huset er etterisolert.
Mvh
Jonas