AndersMalmgren skrev:
Som alltid ganske travelt, planlegging har man jo ikke tid med :D
Sykt at dritten de selger ikke kan brukes fornuftig
Hvordan kan det være travelt?
Du har jo pusset opp en leilighet i 3 år....

• Liker
jonmo
  • Laddar…
Derfor ekstra viktig å få fram ting når det først beveger seg, dessverre er det jo ikke bare leiligheten man har, men det skal drives bedrift, man skal bidra til open source-nettverket, man skal skrive blogg, man skal være familiefar og man skal rekke å spise god mat på restauranten. Busy times rett og slett

• Liker
Sister ray og 1 annen
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Derfor ekstra viktig å få fram ting når det det vel beveger på seg, dessverre er det jo ikke bare leiligheten man har, men det skal drives firma, man skal bidra til open source-nettverket, man skal skrive blogg, man skal være familiefar og man skal rekke å spise god mat på restauranten. Busy times rett og slett
Du glemte "poste på byggahus"...

• Liker
AndersMalmgren
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Derfor ekstra viktig å få frem ting når det det vel rører på seg, dessverre er det jo ikke bare leiligheten man har, men det skal drives firma, man skal bidra til open source-nettverket, man skal skrive blogg, man skal være familiefar og man skal rekke å spise god mat på restaurant. Busy times helt enkelt
Akkurat som for alle oss andre, som henger her på forumet. Man skal gjøre det ene og man skal gjøre det andre og det tredje og..... og så er dagen slutt.

Planhøvlet treverk du kjøper på byggevarehus har nesten alltid slått seg og holder nok ikke den kvaliteten du søker. Du får samme problemet om du kjøper to biter og skruer/limer dem sammen. Med mindre du har en retthøvel/planhøvel for hånden. Angående Holm så er de ikke så ivrige på privatkunder som jeg har forstått det, men jeg kan ta feil. Dessverre har juleferien min begynt, ellers kunne jeg kanskje ha hjulpet deg.

Vi har vært fornøyde med den høvlede eiken vi har kjøpt på byggevarehus, men furu kanskje slår seg mer?

Tips hvor man som privatperson kan kjøpe det av fornuftig kvalitet?

Altså... har dere aldri tuslet inn hos en grossist og sagt at dere holder på å starte opp en greie og trenger å sondere. Dere vil kjøpe noen vareprøver og eksperimentere. Dere har ideer. Selvfølgelig kan dere ikke være spesifikke. Ingenting skal komme ut :cool:

Eller hvilken som helst av alle halvløgnene man kan finne på for å få handle fra nomenklaturabutikkene. Tro meg. Gir man dem bare en åpning så vil de tjene penger ved å selge til dere også.

mvh Findus

takk for tipset med høvlet virke, blir skikkelig bra, samt at man kan tilpasse falsen etter dørbladet for å kompensere for viss skeivhet i gamle dører. fungerer skikkelig bra faktisk

edit: Dog tar det oss ca en uke per karm, noe som er litt tregt

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.