Har montert platetak (TP20) med bondeskruer som det skal. De er jo derimot for lange og har gått gjennom lekter samt at de stikker ut der skjøtene er skrudd også. Jeg skulle gjerne kappet disse da de er forstyrrende som de er nå.
Har dere noen tips på hvordan man enklest kapper dem? Det er jo litt trangt å komme til noen steder.
Har dere noen tips på hvordan man enklest kapper dem? Det er jo litt trangt å komme til noen steder.
Dessverre kommer jeg ikke til med en tigersag. Vil ikke ha noen merker på undersiden av plåt eller lekter.
Det er bare lekter liggende på bjelkene som er oppe i taket, ikke noe råspont eller lignende.
Jeg vil helst ha av skruene helt mot plåten, men kanskje ikke går å ta av dem såpass nærme.
Det er bare lekter liggende på bjelkene som er oppe i taket, ikke noe råspont eller lignende.
Jeg vil helst ha av skruene helt mot plåten, men kanskje ikke går å ta av dem såpass nærme.
Allvitende
· Västra götaland
· 10 936 innlegg
Boltsaks? Alternativt kraftig avbitertang?Grillen skrev:
Du kommer nok ikke til å kunne bite av, de er bra harde
Hvor har du hatt for skrue, med borrespiss, da er hullet i treet nesten litt stort for korte uten bor.
kanskje om du finner en montasjeskrue som er litt grovere, jeg er tvilsom om de finnes med pakning
Hvor har du hatt for skrue, med borrespiss, da er hullet i treet nesten litt stort for korte uten bor.
kanskje om du finner en montasjeskrue som er litt grovere, jeg er tvilsom om de finnes med pakning
Klikk her for å svare