@
Hvorfor fjerner ikke administrasjonen de to spøkelses trådene som er opprettet av ts fra denne kontoen?

Ts må ha det skikkelig kjedelig....

@ @ndreas skrev:
Hvorfor fjerner ikke administrasjonen de to spøkelsestrådene som er opprettet av ts fra denne kontoen?

Ts må ha det skikkelig kjedelig....
Det finnes vel ingen oppfølgingskrav på trådstarter innen en viss tid. Uansett om ts troller eller ikke så kan jo faktisk informasjonen tjene en hensikt for noen andre som har lignende tanker som ts.

• Liker
Krille4 og 1 annen
  • Laddar…
P
TS hus har revnet, og forlatt tråden

• Liker
Appendix
  • Laddar…
Ts kanskje har andre ting å gjøre enn å knarke rundt her inne døgnet rundt som alle oss andre..

• Liker
  • Haha
frasen_36 og 10 andre
  • Laddar…
Jeg tror TS tuller med oss.

• Liker
Anonymiserad 137805 og 1 annen
  • Laddar…
M Masthugg skrev:
Herregud, åtgärda snarast
Gjør om, gjør rett...man kan ikke ta bort det som bærer opp hele huset så klart. Lykke til og gjør det så fort du kan...

Er jo fantastisk morsomt i så fall, om TS starter tråder om diverse mer eller mindre mislykkede renoveringer, som likevel ikke er urealistiske (jeg gikk selv på det). Ser allerede fram til neste tråd!

• Liker
Bullmorsa og 5 andre
  • Laddar…
Kult at folk ikke skjønner at det er et troll. Se bare på hans "husritning" som ble funnet på Google.

K
Spruttas Siggelito3000 skrev:
Finnes vel ikke noe oppfølgingskrav for trådstarter innen en viss tid. Uansett om ts troller eller ikke så kan jo faktisk informasjonen tjene et formål for noen andre som går i lignende tanker som ts.
Helt enig - jeg vil gjette at det dessverre finnes en del hus som er renovert av privatpersoner hvor de samme alvorlige feilene har blitt gjort.

I takt med at husprisene har økt, har stadig flere innredet både kjellere og loft på jakt etter ekstra kvadratmeter. Ikke alle har den kunnskapen som trengs for å gjøre det.

Så vi håper at det løser seg snarest for TS og at han kan komme tilbake med hvordan problemet ble løst.

/Krille

• Liker
Anonymiserad 220941 og 3 andre
  • Laddar…
K Kurtivan skrev:
Til tross for de alarmerende svarene du har fått, vil jeg berolige deg litt. Jeg gjorde det samme på mitt hus fra 1937 i begynnelsen av 80-tallet, altså lenge før man kunne få svar på spørsmål her. Ingenting negativt har skjedd til tross for snørike vintre. Jeg tror at når ingen regnet på hva takstoler kunne bære, så tok man i skikkelig med dimensjonene, så det holder likevel. Men med det sagt burde du, siden dere merker en forskjell, la noen byggeteknisk kyndige se på det.
Bare fordi ingenting dumt har skjedd deg, er det veldig dumt å risikere at din 4-åring får taket på seg. Jeg hadde i alle fall ikke klart å sove før det var fikset. Og så kanskje man ikke skal skaffe hus hvis man ikke engang vet hva en kattvind er... men det har jeg hørt mange ganger :crysmile: "wow, har katten en egen vind" eller "så dere har katt"...

• Liker
MaggisP og 1 annen
  • Laddar…
MrJay MrJay skrev:
Hahaha! Altså dette er en av de slurvete og dyreste feilene som en amatør har gjort på lenge i dette forumet.
Hvorfor håner du noen som ber om hjelp samt påpeker slikt som allerede er avklart? Bare trist å lese.

• Haha
  • Liker
frasen_36 og 2 andre
  • Laddar…
F Fsund77 skrev:
Hvorfor håner du noen som ber om hjelp samt påpeker slikt som allerede er klargjort? Bare trist å lese.
Hvis du leser TS andre tråd og innlegg så ser du at hen ikke er på ordentlig. Fritt frem å håne tilbake.

• Liker
Anonymiserad 137805 og 1 annen
  • Laddar…
Dere som tror det er et troll, dere som bryr dere om .. om det er et troll (eller ikke), dere som svarer og bare konstaterer at det er troll og ikke engang kommer med noe konkret forslag.. hva gjør dere i tråden? :thinking:

Vi som har tid og ork og ikke bryr oss.. svarer og scroller så videre.

ingen blir tvunget til å svare på et forum, man velger helt selv!

Men gir man et seriøst svar som man står for selv (hvor teit spørsmålet enn måtte ha vært).. så kanskje det hjelper noen som ikke har turt å spørre.. en gang.

Troll eller ikke er det ikke opp til oss å vurdere hvilket spørsmål som er bra eller dårlig.. vi kan bare avgjøre om vi vil svare eller ikke.

• Liker
  • Haha
frasen_36 og 8 andre
  • Laddar…
MultiMan
§ 5.4.4 i Byggahus regler forbyr dessuten trolletale. Alt slikt skal rapporteres og håndteres av moderatorene.

• Liker
  • Haha
Mrjayser og 4 andre
  • Laddar…
H hapazard skrev:
Et dårlig råd, ville øke trykket på ytterveggene ytterligere :p
Hmm om man setter distanser av kartong mellom yttervegg og fugeskum før man fyller på så burde trykket først og fremst fordeles oppover og nedover når det ekspanderer, hvorpå stabiliteten gjenopprettes.
Gjelder dog å ikke overfylle for mye. :D
https://tv.nrk.no/serie/ikke-gjoer-dette-hjemme/sesong/4/episode/8/avspiller#t=26m

• Haha
Jenpet
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.