Hei!
Siden vi glasset inn balkongen, har vi som forventet en masse varme på balkongen, det har ikke engang blitt sommer og vi topper på ca 35-40 grader.
Mistenker at partycooleren ikke trives i den varmen og kommer sikkert ikke trives når sommeren kommer på ordentlig..
Nå til mitt spørsmål, tenkte å bygge inn partycooleren for å unngå at solen står på og varmer det ytre skallet av cooleren, men funderer på om det er verdt det, og også å sette noen type isolasjon for å holde varmen ute?
Hva tror dere? Og i så fall hvilken type isolasjon?