Hmmmm, skal man blande veggmål da da? Eller er det galskap? Jeg mener, er det en idé å ta 45x45 + OSB+gips i de veggene som skal huse en innerdør? Og 45x70 i øvrige vegger?? Eller får snekkerne sprø da ;D
 
Å blande tykkelse på veggene er ikke så uvanlig.
Hvis dere trenger å fore på for dørene er ikke det et stort bekymring.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.