F Feedde skrev:
Du har ikke plastet grundig nok. Alle klammer skal være teipet. Dessuten har du brukt feil teip. Les byggbeskrivelsen til plasten og begynn på nytt.
Takk for din input i tråden.
 
R Robin_t skrev:
Det blir veldig mye kondens under et platetak. Har du noe tettesjikt på rupanelet?
På rupanelplatene ligger takpapp.
 
  • Liker
Robin_t
  • Laddar…
F Feedde skrev:
Du har ikke plastet godt nok. Alle stifter skal være teipet. Dessuten har du brukt feil teip. Les bygge beskrivelsen til plasten og begynn på nytt.
Det kan neppe forårsake disse problemene. Teipede stifter..? Du har ikke en eneste hulltagning i huset ditt eller? Ikke en eneste bildespiker som penetrerer byggplasten?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.