1.454 lest ·
8 svar
1k lest
8 svar
Hvordan syns dere jeg løser dette på best mulig måte?
Er ny i oppussingssving, men elsker det virkelig, morsomt å se når alt vokser fram.
Jeg har to kanter i rommet som ser forferdelige ut, bilder finner dere nedenfor. Som dere ser har jeg sparklet ujevnhetene der, men det sprekker bare. Ser, om jeg skal være helt ærlig, forferdelig ut. Har dere noen tips for hvordan jeg kan få dette til å se pent ut? Kanskje en tynn list?
Dere har erfaringen, så jeg søker til dere
Usikker på om jeg har valgt riktig forum, men si ifra så bytter jeg (om det går)
Flere bilder finnes hvis dere trenger det for å hjelpe meg. Når jeg blir bedre, blir det min tur å hjelpe haha!
Mvh
Glad hobbyrenovatør
Jeg har to kanter i rommet som ser forferdelige ut, bilder finner dere nedenfor. Som dere ser har jeg sparklet ujevnhetene der, men det sprekker bare. Ser, om jeg skal være helt ærlig, forferdelig ut. Har dere noen tips for hvordan jeg kan få dette til å se pent ut? Kanskje en tynn list?
Dere har erfaringen, så jeg søker til dere
Usikker på om jeg har valgt riktig forum, men si ifra så bytter jeg (om det går)
Flere bilder finnes hvis dere trenger det for å hjelpe meg. Når jeg blir bedre, blir det min tur å hjelpe haha!
Mvh
Glad hobbyrenovatør
Elektronikkentusiast
· Västra Götaland
· 671 innlegg
Ser ut som om du har en fiberskiva på den ene siden og en gips på den andre?
Har du brukt armeringsteip i skjøten?
Har du brukt armeringsteip i skjøten?
Elektronikkentusiast
· Västra Götaland
· 671 innlegg
Du mener at jeg lar den sparkelen som er der være igjen, deretter legger jeg over armeringstape og fortsetter å sparkle til det blir runde, fine hjørner? (beklager om jeg høres litt uerfaren ut).Henrik.woll skrev:
Kan det ikke funke med å lime på https://www.ikea.com/se/sv/p/foerba...sxqANn5_AaoE1dpZXyRoCVNwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Det ville vel kunne være ganske najs
Det ville vel kunne være ganske najs
Elektronikkentusiast
· Västra Götaland
· 671 innlegg
Jeg tenker at du sliper sparkelen som sitter og deretter på med tapen og sparkler ut det litt lenger da tapen bygger noen millimeter..
Selvfølgelig kan du sette en dekklist, går helt fint
Personlig hadde jeg nok sparklet dog, men det er en smakssak 
Selvfølgelig kan du sette en dekklist, går helt fint
Klikk her for å svare