Hei
Jeg har et garasjegulv i betong fra 74. Det er malt, men malingen flasser overalt. Det er også fall mot en gulvsluk i midten av garasjen. Jeg ønsker å få en jevn overflate i garasjen og fjerne fallet. Samtidig vil jeg ha en solid overflate som man kan miste tunge gjenstander på.
Hvilket avrettingsmasse skal jeg bruke?
Må all maling slipes bort og deretter grunnes før jeg avretter gulvet?
Noen andre forslag?