Hei

Jeg har et garasjegulv i betong fra 74. Det er malt, men malingen flasser overalt. Det er også fall mot en gulvsluk i midten av garasjen. Jeg ønsker å få en jevn overflate i garasjen og fjerne fallet. Samtidig vil jeg ha en solid overflate som man kan miste tunge gjenstander på.

Hvilket avrettingsmasse skal jeg bruke?
Må all maling slipes bort og deretter grunnes før jeg avretter gulvet?

Noen andre forslag?
 
Hei Amoe, hvordan gikk du frem og hvilke produkter brukte du?
 
J joakimhedlund skrev:
Hei Amoe, hvordan gikk du fram og hvilke produkter brukte du?
Slipte hele gulvet ned til ren betong. Primer, flytsparkel Weber Industri.
Deretter primer igjen, epoxy, PU forsegling.

Benyttet også anledningen til å pigge opp sluk og bytte ut støpejernsluken til en godkjent gulvsluk.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.