Trenger å bygge om en mur som er limt med PU700. Steinene er de samme som på bildet, Benders Labyrint Maxi.
HVORDAN i all verden får jeg dem fra hverandre, om det i det hele tatt er mulig! 😅 Det hadde selvfølgelig vært ønskelig å kunne gjenbruke noen av steinene om mulig!
Har testet en mindre borhammer og plastkiler uten større suksess. Det sitter virkelig som fjell! 😬
Trenger å bygge om en mur som er limt med PU700. Steinen er den samme som på bildet, Benders Labyrint Maxi.
HVORDAN i all verden får jeg revet den fra hverandre, om det i det hele tatt er mulig! 😅 Det hadde selvfølgelig vært ønskelig å kunne gjenbruke noen av steinene om mulig!
Har testet en mindre borhammer og plastkiler uten større fremgang. Det sitter virkelig som fjell! 😬
Noen tips og triks???
[bilde]
Test en tyngre gummiklubbe og slå til ordentlig på de øverste steinene, du må ta rad for rad ovenfra og ned..
Har du gjort det på Sten limmet med pu700?? Mine sitter som berget, jeg har alt testet og klubbet og det skjer absolutt ingenting. Men visst, den første steinen er sikkert verst siden den sitter i klem på begge sider. Kanskje blir det lettere etter jeg har fått løsnet den første?
Hva har du brukt for størrelse på klubbe??
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.