Prøver å få tak i noen M5 70mm unbrakoskruer, rustfritt dessuten. Det går litt tregt. Eller aller helst 75mm men det ser ikke ut til å finnes halvstørrelser engang i andre dimensjoner. Googler men hver eneste lovende treff viser seg å være helt andre dimensjoner enn det jeg vil ha. Tips, noen?

• Liker
fia_mstd
  • Laddar…
ClasseClas
  • Liker
jocke31 og 3 andre
  • Laddar…
Jeg har handlet en del skrue hos Fastpro, ligger i Göteborg og det går bra å kjøpe skrue stykkvis. 2.50:- koster en 5x70 A4 syrefast.
Frakten ligger på 79:- + moms.
https://fastpro.se/produkt.php?ID=122#916

• Liker
fia_mstd
  • Laddar…
Har siefvert i sykkelavstand. Bra sted å dra til bare for å kose seg rundt blant alle eskene. Løfte på skruen, kjenne, legge tilbake, gå videre til neste boks....

• Liker
jocke31 og 5 andre
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Har siefvert på sykkelavstand. Bra sted å dra til bare for å kose seg rundt blant alle boksene. Løfte på skruen, kjenne, legge tilbake, gå videre til neste eske....
Sånt der er aldri bra å gå ut med på et forum, jeg kommer nå aldri til å glemme hvem som må ta seg til siefvert for meg og sende når jeg trenger rare greier ;)

• Liker
  • Haha
fia_mstd og 1 annen
  • Laddar…
Jeg har hatt bra suksess med www.fixnvis.se. Det er noe europeisk selskap, så man støter på litt fransk her og der. Jeg har kjøpt mye rustfri sporingsskrue derfra.

• Liker
fia_mstd
  • Laddar…
Tallguy196 Tallguy196 skrev:
[lenke]

kanske kan va nåt?
Fantastiskt roliga resultatet då jag tryckte på länken :crysmile: Ska kolla utan att ta med svansen som hamnade med där (y)

Søkeresultat på Flinks nettside for "m5 70 kanskje kan være noe", viser 0 treff, besøksskjermbilde på mobil.

fia_mstd fia_mstd skrev:
Fantastisk morsomme resultatet da jeg trykket på lenken :crysmile: Skal sjekke uten å ta med halen som havnet med der (y)

[bilde]
:crysmile: Jeg som trodde halen var deletad…. :oops:

• Liker
fia_mstd
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.