8.304 lest ·
21 svar
8k lest
21 svar
Hvor får man tak i virket?
Har du dekket med planker på begge sidene av stolpene? I så fall kunne du satt plankene på respektive side med en halv plankehøyde forskyvning fra begynnelsen så hadde problemet vært løst.
Å sette sånne små tynne lekter over alle sprekker tror ikke jeg blir pent i det hele tatt.
Tror heller ikke det generelt er noen god idé å sette "lok" på liggende virke.
Å sette sånne små tynne lekter over alle sprekker tror ikke jeg blir pent i det hele tatt.
Tror heller ikke det generelt er noen god idé å sette "lok" på liggende virke.
Sist redigert:
Ja dekket med bord på begge sider, dog ikke med en forskyvningJ jonne72 skrev:Har du dekket med bord på begge sider av stolpene? I så fall kunne du satt bordene på respektive side med en halv bordhøyde forskyvning fra starten så hadde problemet vært løst.
Å sette sånne små tynne lekter over alle spalter tror jeg ikke vil bli pent i det hele tatt.
Tror heller ikke det generelt er noen god idé å sette "lokk" på liggende treverk.
Begynner å angre på hele bygget, skulle ha valgt vanlig ytterpanel med fasade kant, som på huset.
Den enkleste nå er nok, 22x45... Deretter får jeg sage den selv.
Har du slått sammen alle bordene? Isåfall vil jo sprekken bli veldig liten og det eneste fornuftige hvis du ikke vil ha noen sprekk er å fjerne alle bordene og sette dem som tipset ovenfor.
Å skru ned og gjøre om er vel maks 3 kvelders arbeid?
Å holde på å jage små strø og kappe andre ting tar jo mye lengre tid.
Å skru ned og gjøre om er vel maks 3 kvelders arbeid?
Å holde på å jage små strø og kappe andre ting tar jo mye lengre tid.
Klikk her for å svare