Hei beste forum!
I sommer og høst skal jeg lære meg å bygge. Har endelig tatt meg tiden og ser frem til dette steinhardt! Har lest alt før prosjektene, men forstår ikke hvilken type sag som er best å anskaffe.
Prosjektet er en mini-hytte og jeg vil altså kunne kappe bjelker etc. så rett og pent som mulig, gjerne allerede på byggevarebutikken (om det finnes noe som er portabelt?). Det finnes mange best i test på forskjellige elektriske sager men mindre informasjon om hvilken man bør satse på. Helst ikke superdyrt, men har selvfølgelig budsjett, men ingen plass å oppbevare en sag som må stå innendørs.
Noen som kan sager og vil hjelpe til i denne jungelen?
Såg noen andre tråder med lignende spørsmål som hjalp litt, men ikke helt!
Jeg er altså nybegynner så det får gjerne være noe ukomplisert!
Stor takk!
I sommer og høst skal jeg lære meg å bygge. Har endelig tatt meg tiden og ser frem til dette steinhardt! Har lest alt før prosjektene, men forstår ikke hvilken type sag som er best å anskaffe.
Prosjektet er en mini-hytte og jeg vil altså kunne kappe bjelker etc. så rett og pent som mulig, gjerne allerede på byggevarebutikken (om det finnes noe som er portabelt?). Det finnes mange best i test på forskjellige elektriske sager men mindre informasjon om hvilken man bør satse på. Helst ikke superdyrt, men har selvfølgelig budsjett, men ingen plass å oppbevare en sag som må stå innendørs.
Noen som kan sager og vil hjelpe til i denne jungelen?
Såg noen andre tråder med lignende spørsmål som hjalp litt, men ikke helt!
Jeg er altså nybegynner så det får gjerne være noe ukomplisert!
Stor takk!