AnneFi
hvor vanskelig er det å fjerne malingen? umulig!

nå er jeg bare trist.

Hvor dype er hakkene?
Hva er trappen laget av?
Finnes det mulighet for å slipe den ned?

AnneFi
Nillinsim skrev:
Hvor dype er hakkene?
Hva er trappen laget av?
Er det mulig å slipe den ned?
Hakkene er ca 3-4 mm dype og trappen er av betong.
Vi kan ikke slipe trappen selv direkte, tror jeg i hvert fall.
Har vært ute og lett etter klinker i dag men fant ingenting fornuftig nå heller, så det blir til å ha det uferdig en stund til :(

Hvorfor ikke bare fikse den med Plastic Padding og så male hele trappen i en blandet farge som ligner den betongen har i dag?

AnneFi
Vi skal sjekke opp hvor mye det koster å få trappen slipt som alternativ én, det andre er at min samboer skal sjekke belegg og behandling som man bruker til balkonger.

Det tredje er vel at den får være som den er.

Min pappa mente at vi skulle legge fliser på den nedre delen kun.
Farge er helt uaktuelt da jeg synes at malt gulv er det styggeste som finnes. Jeg forstår virkelig ikke hvordan noen i det hele tatt kan gjøre det.

AnneFi
Om to uker kommer et firma for å slipe og behandle trappen. 7000kr etter rot koster det. helt klart verdt det :D

AnneFi
Nå er jeg helt overbevist om at dere er superspente på hvordan trappen min ser ut.
Samboeren har skrapet veggene hvite og jeg lagde en lampe.
Elektrisiteten er byttet ut og en ny kjellerdør er på plass.
Det ble en liten glipp der med lysinnslippet som vinduet i den gamle døren ga, men lampen er veldig sterk og håndterer det bra.
Trappen ble ikke slipt siden firmaet ikke klarte det, så de la en belegging på den, malte og lakket.
Jeg er superfornøyd uansett.
ovenfra
0921bfe8.jpg
6f875e87.jpg
3792d698.jpg
og nedenfra
bff5c0b6.jpg
a68e4e5b.jpg

Det der ser virkelig stilig ut synes jeg, ikke minst med tanke på utgangspunktet.

AnneFi
takk! føltes godt at man endelig kunne binde sammen trappen med kjelleren som også er kratsad hvit :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.