10.712 lest ·
23 svar
11k lest
23 svar
Hvilken flis legge i trappen og hvordan få det fint? (bilder av resultatet på s. 2)
Hakkene er ca 3-4 mm dype og trappen er av betong.Nillinsim skrev:
Vi kan ikke slipe trappen selv direkte, tror jeg i hvert fall.
Har vært ute og lett etter klinker i dag men fant ingenting fornuftig nå heller, så det blir til å ha det uferdig en stund til
Vi skal sjekke opp hvor mye det koster å få trappen slipt som alternativ én, det andre er at min samboer skal sjekke belegg og behandling som man bruker til balkonger.
Det tredje er vel at den får være som den er.
Min pappa mente at vi skulle legge fliser på den nedre delen kun.
Farge er helt uaktuelt da jeg synes at malt gulv er det styggeste som finnes. Jeg forstår virkelig ikke hvordan noen i det hele tatt kan gjøre det.
Det tredje er vel at den får være som den er.
Min pappa mente at vi skulle legge fliser på den nedre delen kun.
Farge er helt uaktuelt da jeg synes at malt gulv er det styggeste som finnes. Jeg forstår virkelig ikke hvordan noen i det hele tatt kan gjøre det.
Nå er jeg helt overbevist om at dere er superspente på hvordan trappen min ser ut.
Samboeren har skrapet veggene hvite og jeg lagde en lampe.
Elektrisiteten er byttet ut og en ny kjellerdør er på plass.
Det ble en liten glipp der med lysinnslippet som vinduet i den gamle døren ga, men lampen er veldig sterk og håndterer det bra.
Trappen ble ikke slipt siden firmaet ikke klarte det, så de la en belegging på den, malte og lakket.
Jeg er superfornøyd uansett.
ovenfra

og nedenfra

Samboeren har skrapet veggene hvite og jeg lagde en lampe.
Elektrisiteten er byttet ut og en ny kjellerdør er på plass.
Det ble en liten glipp der med lysinnslippet som vinduet i den gamle døren ga, men lampen er veldig sterk og håndterer det bra.
Trappen ble ikke slipt siden firmaet ikke klarte det, så de la en belegging på den, malte og lakket.
Jeg er superfornøyd uansett.
ovenfra

og nedenfra

Klikk her for å svare