Næ, så kjipt i så fall, jeg har sånne der i hele huset. Om jeg kan finne lignende som har samme bredde så går det kanskje lappe sammen likevel så det ser greit ut. Være kjipt å måtte rive ned hele taket og bytte på grunn av et lite hull på ca. 60x40cm.
Helt enig, håper du finner en lik plate. Ellers kan du kanskje fake en lignende overflate med hjelp av masonitt og noe avstand?
Ikke en dum idé! Skal prøve det. Noen vanlig plate, prøve å få til noe som ligner sporet mellom to slike plater, så litt sparkel rundt om og maling så kanskje det blir brukbart.
Ingen dum idé! Skal prøve det. Noen vanlig plate, prøve å få til noe som ligner sporet mellom to sånne plater, så litt sparkel rundt om og farge så kanskje det går å få det greit.
[bilde]
Man stirrer jo som regel ikke opp i taket så mye, og jeg har merket at ser det bare noenlunde likt ut og har samme farge, merker man det ikke så mye at man reagerer. Jeg "jukset" frem en overflate sånn i taket på soverommet der det også hadde vært garderober. Jeg tenker ikke på det i det hele tatt nå, og andre som ikke vet om det reagerer ikke på at det egentlig er ulik takbekledning.
Man stirrer jo vanligvis ikke opp i taket så mye, og jeg har merket at ser det bare noenlunde likt ut og har samme farge, merkes det ikke så mye at man reagerer. Jeg "jukset" fram en overflate slik i taket på soverommet der det også hadde vært garderober. Jeg tenker ikke på det i det hele tatt nå, og andre som ikke vet om det reagerer ikke på at det egentlig er ulik takbekledning.
Enig Jeg rev en innervegg med gipsplank med skjøter litt likt som dine masonit har. Nå har jeg en nesten dobbelt så bred planke i midten av rommet. Tror nok ikke en eneste har lagt merke til det.
Hva kalles dette innertaket og hvor selger de det?
Hvor er sted.
Hvor er retning.
Altså, hvor selger de (eksempelvis en butikk som har dette taket i sitt sortiment) og hvor selger de (eksempelvis til Småland).
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.