Takk! Jeg vurderte renoveringstapet på veggene med vinduer og dør. Kanskje det ikke holder? Alternativt bredsparkle de veggene da.
Så en tråd her hvor de ble sinte på hverandre når de diskuterte hvordan man limte opp gipsplater på blåbetong. Noen innspill?
Så en tråd her hvor de ble sinte på hverandre når de diskuterte hvordan man limte opp gipsplater på blåbetong. Noen innspill?
Klikk her for å svare


