I Inteno- skrev:
Okay.

Så bare så jeg forstår. Hvis det er en bjelke i enden av åpningen nå, må jeg erstatte den med en ny, og hvis det ikke er noen der, er det kanskje ikke behov for å plassere en hvis jeg gjør hullet større?
Hvis du allerede er i gang med hammer og meisel, må jeg fortelle deg at du misforsto! Jeg sa at du kunne forstørre hullet på den måten jeg foreslo, men en ingeniør ville måtte beregne bjelken. Og enhver ingeniør ville blindt være enig. Men ideene dine krever verifikasjon av hva som er der og en sertifisert ingeniør for å gi en spesifikk løsning. I tilfelle av en katastrofe vil unnskyldningen din om at en fyr på et forum sa noe lignende ikke bli akseptert i retten.

S sturnus skrev:
Hvis du allerede er i gang med hammer og meisel, vil jeg fortelle deg at du har misforstått! Jeg sa at du kunne utvide hullet på den måten jeg foreslo, men en ingeniør må beregne bjelken. Og enhver ingeniør ville blindt si seg enig. Men idéene dine krever verifikasjon av hva som faktisk er der, og at en sertifisert ingeniør fremmer en spesifikk løsning. I tilfelle av en katastrofe vil unnskyldningen din om at en fyr på et forum sa noe slikt, ikke bli akseptert i en rettssak.
Nei, jeg er ikke i gang nå, det vil bli om noen måneder. Men takk, jeg vil se hvordan det ender.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.