7586862618_6b3c81cd2e_z.jpg

På tide å montere en form for taklist.
Hvilken profil ville du ha valgt?
Nærmeste byggevarehandel er XL med antatt ganske begrenset utvalg.

Mvh

David

Jeg hadde ikke valgt noen. Synes det ser fint ut uten, eller er det et bra bilde bare?

Vanlig trekantet skyggelist.

• Liker
brumbjorn
  • Laddar…
Tanken var at det skulle se pent ut uten men i praksis sviktet håndlaget.
Akkurat nå er jeg mest interessert i en liggende rektangulær profil type 10x30 eller lignende. Den skulle imidlertid helst være uhøvlet. Har ikke funnet noe som er helt perfekt.

kvartslist(28x28???) ser ganske bra ut på den sortens panel den forsvinner inn fint...

dadid skrev:
[bild]

På tide å montere noen form for taklist.
Hvilken profil ville du ha valgt?
Nærmeste byggevarehus er XL med antatt ganske begrenset utvalg.

Mvh

David
Rålekkert med eller uten taklist!

Og siden du ikke har noen gulvsokkel, vil det vel bli bra balanse uten taklist?

Men skal det være en list liker jeg vanlig enkel skyggelist best:
En enkel og lys skyggeprofil av treverk, brukt som taklist.

PS
Har ikke mange i huset vanskelig for å nå mikrobølgeovnen ;)

Jo, vi er fornøyde med utseendet i stort, men enkelte steder ble glipene uregelmessige og for brede. Noe må gjøres. Listen som må dit skal tilføre noe. Den får ikke se ut som noe som skal skjule, derav min tanke på "rätblocket" muligens kunne også en hulkillist av litt større dimensjon fungere. Kvartsstav tror jeg ikke på i denne sammenhengen, og jeg har ikke fått noen følelse for skyggeprofilene. Har sett dem i for mange utleieleiligheter tror jeg.

Hmm, fortsatt rådvill.

Hva gjelder mikrobølgeovnen er observasjonen korrekt. Kjøkkenpersonalet bør ha stylter. Hele kjøkkenet er en billig løsning basert på nærmest flådde deler. En vakker dag blir det et ordentlig kjøkken i hytta.

En lokal snikker eller sag kan sage opp en diskret list ifølge avtale.....

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.