E.F
Det er ikke lett når man ikke er på plass men føler det samme selv om jeg er her:worried: så vanskelig å vite. Vi fortsetter i morgen. Takk alle for deres tips og ideer!

E.F E.F skrev:
...
Jeg tror at det kan være mellom platene/blikkene. Man kan se på bildene. Eller hva sier dere?
Har hatt lignende problem (heldigvis ikke så omfattende). Vinduet satte seg, og vindusblikket gled ut av sporet, bare litt. Men det var nok til at når det blåste mye, kom det inn vann som havnet under parkettgulvet under vinduet på innsiden. Og vi undret hvorfor gulvet så ut som om man hadde sølt vann der eller latt vinduet stå åpent når det regnet. Men det var nedenfra.
Så det er svært sannsynlig at det er de der glipene mellom platen, som synes på dine bilder #27 som spøker. Spesielt om vinduet vender mot vest/sør, det er derfra det pleier å blåse.

• Liker
E.F
  • Laddar…
E.F
Det er akkurat der vi tror at problemet er. Sikkert mange som har samme problem nettopp på grunn av beliggenheten, vind og regn. Har pratet med en som jobber med plåt som skal komme og se på dette.

• Liker
UffePlåtis og 1 annen
  • Laddar…
M Morgonskiftet skrev:
finnes nok ikke noe forsikringsselskap som tar kostnaden for vann som har trengt inn utenfra. Det pleier de alltid å fraskrive seg...

da er nok mulighetene til å ta det med firmaet som installerte vinduene større.
Tror heller ikke noe forsikringsselskap tar dette. Fikk rive min glassveranda og terrassen oppå da vann (regn) tydeligvis over lang tid hadde trengt inn i gulv/tak med resultat at alt treverket var råttent :/

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.