339.639 lest ·
410 svar
340k lest
410 svar
Handle byggematerialer i utlandet
Hei På Dere
Vaskemaskin og tørketrommel var kjøpt inne på en polsk radiokjedeutstilling som heter RGT om jeg ikke husker helt feil, og det var både vaskemaskin og tørketrommel for den prisen, boblebadet var av noe polsk fabrikat. Det fantes et utrolig utvalg av boblebad, runde, avlange, hjørnebad, firkantede, det snikkeren kjøpte var et avlangt (170 centimeter langt). Mitt råd til alt og alle.......REIS NED og HANDLE I VEI, har bare positive ting å fortelle om denne reisen. Det triste er: Hva holder på å skje med Sverige???
MVH SKopis
Vaskemaskin og tørketrommel var kjøpt inne på en polsk radiokjedeutstilling som heter RGT om jeg ikke husker helt feil, og det var både vaskemaskin og tørketrommel for den prisen, boblebadet var av noe polsk fabrikat. Det fantes et utrolig utvalg av boblebad, runde, avlange, hjørnebad, firkantede, det snikkeren kjøpte var et avlangt (170 centimeter langt). Mitt råd til alt og alle.......REIS NED og HANDLE I VEI, har bare positive ting å fortelle om denne reisen. Det triste er: Hva holder på å skje med Sverige???
MVH SKopis
Hörmann LPU40 er en takskjutsport som leveres i en kompakt pakke (som deretter settes sammen til en enhet). I vårt tilfelle klarte vi oss med en tilhenger hvis flak var 20 cm lengre enn porten er bred. Om du tenker å kjøpe en vanlig hel dør så blir det naturligvis ikke like enkelt å ta med den på en biltilhenger 
Castorama kan tilby hjemtransport til Sverige og det kan være et økonomisk alternativ om man bestiller flere ting og det går an å samlaste på én eller flere paller...
Castorama kan tilby hjemtransport til Sverige og det kan være et økonomisk alternativ om man bestiller flere ting og det går an å samlaste på én eller flere paller...
Svartjobberen, du får sende en e-post til den butikken der du vil handle og be om pris på den enheten som du er interessert i. http://www.hormann.com har brosjyrer som du kan laste ned. Hvis du velger Rumia-butikken (Gdansk) send spørsmålet til tomasz.komorowski.rumia@castorama.pl
Jovisst, se her:gaia skrev:
Lathund:
1 Polska NewZloty = 2,24 Svenske Kroner
5 Polska NewZloty = 11,20 Svenske Kroner
10 Polska NewZloty = 22,39 Svenske Kroner
25 Polska NewZloty = 55,98 Svenske Kroner
50 Polska NewZloty = 111,95 Svenske Kroner
100 Polska NewZloty = 223,90 Svenske Kroner
Kursen gjelder Forex 5/3 -05
Dessverre går det ikke an å se noen priser på deres nettside.svartjobbarn skrev:
Irriterende >
gaia
Zlotyn virker bare å gå opp hele tiden. Eller er det kronen som går ned?Immobil skrev:Jovisst, kolla här:
Lathund:
1 Polska NewZloty = 2,24 Svenske Kroner
5 Polska NewZloty = 11,20 Svenske Kroner
10 Polska NewZloty = 22,39 Svenske Kroner
25 Polska NewZloty = 55,98 Svenske Kroner
50 Polska NewZloty = 111,95 Svenske Kroner
100 Polska NewZloty = 223,90 Svenske Kroner![]()
Kursen avser Forex 5/3 -05
mvh
David
Hei Gaia!!!
Du får rett og slett stole på oss som nettopp har vært der, se det som en liten utflukt og en pause fra hverdagen, så er det et STORT + på alt som du handler og tar med deg hjem, men jeg kan love deg at du ikke kommer til å bli skuffet, for utvalget er enormt uansett om du handler byggematerialer, interiør, klær. Det jeg så der nede for 2 uker siden får alle kjøpesentre i Göteborg-regionen til å fremstå som søppel.
MVH
Skopis
Du får rett og slett stole på oss som nettopp har vært der, se det som en liten utflukt og en pause fra hverdagen, så er det et STORT + på alt som du handler og tar med deg hjem, men jeg kan love deg at du ikke kommer til å bli skuffet, for utvalget er enormt uansett om du handler byggematerialer, interiør, klær. Det jeg så der nede for 2 uker siden får alle kjøpesentre i Göteborg-regionen til å fremstå som søppel.
MVH
Skopis
Den polske valutaen (PLN) varierer uavbrutt mot svenske kronen (SEK) - noe å vurdere når dere regner på ev. gevinst i å reise til Polen og handle.
Om jeg ikke husker feil så var kursen rundt 2 SEK for en PLN rundt årsskiftet. For to uker siden var kursen oppe i 2,35 SEK for en PLN. Akkurat nå er den ifølge Forex 2,27 SEK for en PLN.
Forex skriver i dag i sin valutaprognose (=avansert gjetning) "Polske statsminister går av i mai. Politiske uro før kommende valg senker PLN." Så om du som skal ned og handle er heldig blir det billigere i vår å handle for svensker i Polen.
Om jeg ikke husker feil så var kursen rundt 2 SEK for en PLN rundt årsskiftet. For to uker siden var kursen oppe i 2,35 SEK for en PLN. Akkurat nå er den ifølge Forex 2,27 SEK for en PLN.
Forex skriver i dag i sin valutaprognose (=avansert gjetning) "Polske statsminister går av i mai. Politiske uro før kommende valg senker PLN." Så om du som skal ned og handle er heldig blir det billigere i vår å handle for svensker i Polen.