V Villavilse skrev:
Hei! Er det noen som har testet Floore varmegulv for lav takhøyde i kjeller på uisolert plate?

[lenke]
Vi la det på kjøkkenet for 14 år siden, på eksisterende plastmatte og deretter laminatgulv oppå.
Har fungert bra i alle år, ingen problemer å legge (y)
 
  • Liker
Villavilse
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vi la det i kjøkkenet for 14 år siden, på eksisterende plastmatte og deretter laminatgulv oppå.
Har fungert bra i alle år, ingen rariteter å legge (y)
Takk, så bra!
 
  • Liker
FredrikR
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.