Skal rive en betong- og gipsvegg på kjøkkenet, noe som betyr at det blir veldig mye søl på gulvet. Trenger tips på gode, men allikevel rimelige grovstøvsugere. Så på Jula sin nettside osv., men deres maskiner krever jo støvsugerposer! Det fungerer jo ikke.
Trenger en som suger opp og samler alt i en beholder jeg så bare kan tømme. Jeg mener å huske at det fantes en mellomkobling mellom den vanlige støvsugeren? Som en blikkboks som man koblet støvsugeren til. Så sugde man så opp alt med den andre slangen som var koblet til blikkboksen? Finnes det ikke noe lignende, så jeg slipper å kjøpe en hel grovstøvsuger. Prisen varierer jo selvfølgelig.
Takknemlig for ideer og tips.
Trenger en som suger opp og samler alt i en beholder jeg så bare kan tømme. Jeg mener å huske at det fantes en mellomkobling mellom den vanlige støvsugeren? Som en blikkboks som man koblet støvsugeren til. Så sugde man så opp alt med den andre slangen som var koblet til blikkboksen? Finnes det ikke noe lignende, så jeg slipper å kjøpe en hel grovstøvsuger. Prisen varierer jo selvfølgelig.
Takknemlig for ideer og tips.
Å bruke den vanlige støvsugeren og en blikkboks, blir bare å kjøpe ny støvsuger etterpå, ville ikke tro fruen vil ha den etter det, gipspulver går inn i motoren og freser kullene, samt tetter alt, hvor lang tid trenger du den, går det ganske raskt, en uke eller så, lei en skikkelig en med doble motorer, tar stort sett med seg alt fra gulvet, blir nok bedre, finnes på utleiefirmaer for bygg, ikke varehus.
Ah, antok det, hele filteret og maskinen går i stykker ja. Får rett og slett feie opp alt med vanlig kostL Liteavvarje skrev:Å bruke den vanlige støvsugeren og en blikkboks, vil bare bety at man må kjøpe ny støvsuger etterpå, tror ikke fruen vil ha den etterpå, gipspulver går inn i motoren og sliter ut kullene, samt setter igjen alt, hvor lang tid trenger du den, går det ganske raskt, en uke eller så, lei en ordentlig med doble motorer, tar stort sett med seg alt fra gulvet, blir nok bedre, finnes hos utleiefirmaer for bygg, ikke varehus
Ja en vanlig hjemmestøvsuger tar alt og går ikke i stykker, bortsett fra gipsstøv og slipestøv fra sparkel, disse er døden for støvsugeren.R Rohlin skrev:
Klikk her for å svare