Hei

Holder på å sette gips i et rom.
Hadde en kuttet plate fra første veggen som jeg tenkte å bruke til neste vegg men klarte å sette den i feil hjørne..

Går det an å "gjenbruke" den? Bare satt 3 skruer oppe i midten og nede så ikke for mange hull laget..

S Stabbsson skrev:
Hei

Holder på å sette gips i et rom.
Hadde en kappet plate fra første veggen over som jeg tenkte bruke til neste vegg, men satte den i feil hjørne..

Går det å "gjenbruke" den? Bare satt 3 skruer oppe i midten og nede, så ikke for mange hull laget..
hvorfor skulle skulle det ikke gå? Du skal vel sparkle og male/tapetsere :D

Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
hvorfor skulle det ikke gå?
Vet at det kanskje høres ut som et idiotspørsmål, men første gang jeg setter opp gips, så!

Men da vet jeg, tusen takk!

• Liker
Mattias_Jo1
  • Laddar…
S Stabbsson skrev:
Vet att de kanskje høres ut som et idiotspørsmål, men første gang jeg setter opp gips så!

Men da vet jeg, tusen takk!
Det finnes ingen idiotspørsmål her, så stå på(y)

P
Det går fint, men tenk på å være nøye. Uttrykket "det fikser maleren" gjelder ikke når man gjør det selv. Slurver du med grunnarbeidet, så får du det vanskelig når du tar på malerkepsen.

Scouten skrev:
Det går fint, men tenk på å være nøye. Uttrykket ”det fikser maleren” gjelder ikke når man gjør det selv. Slurver du med grunnjobben, så får du det slitsomt når du tar på malerhetta.
Ja absolutt, platen er fint skåret og alt men etter masse barneskrik så gikk hodet og la seg :crysmile:

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.