Hvilke eventuelle negative virkninger har blandingen av frostbeskyttelsesmiddel i betong på bestandigheten?
Jeg har en svak erindring om at det ikke er helt bra med frostbek., husker jeg riktig?

Hvilke er begrensningene ved bruk? Jeg skal bare blande og støpe ca. 30 liter i et 5 cm lag. Det har jo blitt kaldt :-? men jeg vil jobbe unna litt småjobber.
 
Om du dekker med plast og 10cm isolasjon så klarer du mange minusgrader.

Jeg støpte selv for et par år siden en 10cm tykk plate, dekket med plast, 10cm isolasjon og en presenning. Påfølgende natt var det -8 grader, da sjekket jeg temperaturen under isolasjonen, der var det +25.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.