Om du dekker med plast og 10cm isolasjon så klarer du mange minusgrader.
Jeg støpte selv for et par år siden en 10cm tykk plate, dekket med plast, 10cm isolasjon og en presenning. Påfølgende natt var det -8 grader, da sjekket jeg temperaturen under isolasjonen, der var det +25.