Vårt hus ble tilleggsisolert for 15+ år siden og da slo man på en panel i bilat tømmer-stil. De tre midjene fra 50-tallet er dermed borte og huset ser ganske anskrinlig ut etter min mening når veggene blir så ensartede uten noe som bryter opp. Skokartong liksom.
Jeg har googlet og fundert litt selv men kan ikke komme på noen god måte å få til en midje eller to. Jeg vender meg derfor hit for litt forslag. Har dere noen ideer?
Vi skal vedlikeholdsmale i nær fremtid og da vil jeg benytte anledningen til å endre omrammingene rundt vinduene til litt stiligere design. I forbindelse med det hadde det jo vært fint å få til disse midjene.