Svajete på hvilken måte? Opp/ned eller side/side?

Side/side fikser man vel med kottlinger på tvers?

Opp/ned ved å klemme på en solid planke på siden av den eksisterende og skru skikkelig?

Sånn ville jeg nok gjort det. Men nå er det jo ikke spesielt aktuelt at jeg noen gang skal sette min fot på et loft fra 1915 :( (forutsatt at det ikke handler om å bære en venns bohage 8 trapper til en låst loftsdør) ;D
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.