Vi har en masse formplyfa igjen etter støpingen av våre vegger. Finnes det noen grunn til å ikke bruke det i stedet for OSB eller sponplate i veggene?
Det føles litt surt å ikke kunne utnytte treverket man har kjøpt for dyre penger, men samtidig vil man jo vite om det er ok å bygge inn i veggene.
Det føles litt surt å ikke kunne utnytte treverket man har kjøpt for dyre penger, men samtidig vil man jo vite om det er ok å bygge inn i veggene.
Takk for svarene. Det var akkurat det jeg ville høre. Jeg var litt bekymret for at det skulle være noen usunne limtyper i finerplatene som man ikke burde bygge inn.
Jeg skal sjekke hva OSB koster per kvm og så se om det kan lønne seg å selge platene. I så fall får man vel legge ut en annonse på Finn.
Jeg skal sjekke hva OSB koster per kvm og så se om det kan lønne seg å selge platene. I så fall får man vel legge ut en annonse på Finn.
Osb koster 119sek per plate og den er 2440x1197 eller hva nå standardmålet er.....sollentuna skrev:Takk for svarene. Det var akkurat hva jeg ville høre. Jeg var litt bekymret for at det skulle være noen usunne limtyper i kryssfiner som man ikke burde bygge inn.
Jeg skal sjekke hva OSB koster per kvm og så se om det kan lønne seg å selge platene. I så fall får man vel legge inn en annonse på Blocket.
Takk for svaret! Jeg glemte å ringe et sagbruk i dag så det var perfekt å få svar. Med den prisen er det nok ingen vits i å selge dem, jeg har betalt 209 kr per plate og kan ikke tenke meg at man kan selge dem for mer enn halve prisen.
Klikk her for å svare