M Messier1994 skrev:
Oppdaget nettopp at det i det minste i visse henseender er verre enn alle kjemiske stridsmidler, får man det på hendene er det umulig å få bort — selv om du bokstavelig er på det med såpe og vann innen 5 sekunder… 😅

For future reference — tror det var feil å prøve med bensin når såpen ikke hjalp. Tror olje/oppvaskmiddel og skrape med ganske skarp kniv hjalp best.
Ja. engangshansker er riktig løsning.
Enten før, slik at du kan kaste dem uten å få noe på deg.
Eller etter, slik at du ikke smuldrer overalt når du venter på at det skal falle av. :)

• Liker
tobbbias og 2 andre
  • Laddar…
M Messier1994 skrev:
Oppdaget nettopp at det i det minste i visse henseender er verre enn alle kjemiske stridsmidler, får man det på hendene er det umulig å få bort — selv om du bokstavelig talt er på det med såpe og vann innen 5 sekunder… 😅

For future reference — tror det var feil å prøve med bensin når såpen ikke hjalp. Tror olje/oppvaskmiddel og skrape med rimelig skarp kniv hjalp best.
Seriøst. Alle burde unngå dette. Jeg skulle ønske at det helt ble forbudt faktisk.

• Liker
Messier1994
  • Laddar…
S SideshowBobBuilder skrev:
Seriøst. Alle burde unngå dette. Jeg skulle ønske det ble helt forbudt faktisk.
Hvis jeg blir statsminister ville det lett vært på topp-5 listen over tiltak jeg ville iverksatt direkte.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.