Renovering av liten gjestetoalett på gang. Siden to av veggene som er av betong, er litt ujevne vil jeg jevne ut disse med renoveringsgipsskive (altså 6mm) før jeg flislegger. Planen er å feste disse med gipsbruk. Men trenger man også å skru fast skivene? Tenker at et poeng er at det også holder fast skivene mens bruket tørker.
Hva for skruer i så fall? Eller skal jeg droppe skruene?
Takk på forhånd!
