Skåneskutan
136
Poäng
35
Inlägg
8 år
Medlem i
11
Startade trådar
18 feb 2018
Blev medlem
dec '25
Senast aktiv
Byggmästaren i byn byggde vårt hus 1946, som vi flyttade in i 2016. Har sedan dess tvingats lära mig det stora och det lilla genom åren. I somras byggde jag en upphöjd altan utan tidigare erfarenhet. Det var ett ganska roligt helvete. Nu arbetar jag med att göra om ett konstigt duschrum till gästtoalett och klädkammare, så som det ursprungligen var byggt. Lär mig via youtube, byggahus, fråga kompisar, misslyckas och tänka noga. Och misslyckas igen.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
Bilder
Skåneskutan har laddat upp 7 bilder.
Allmän info
- Från
- Dalby
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1973-11-11 (Ålder: 52)
- Sysselsättning
- Grejar med grejer